مقایسه سبد پیک نیک های مسافرتی

مقایسه سبد پیک نیک های مسافرتی

 

یکی از دلایلی که باعث می شود تا پیک و نیک و مسافرت لذت بخش باشد این است که مهمانی ها و دورهمی ها را دور از خانه و در جاده یا فضای طبیعت برگزار می کنید، که اگر تجهیزات مورد نیاز را همراه خود نداشته باشید نه تنها لذت نمی برید بلکه یک تجربه بد را برای خود و اطرافیان ثبت می کنید. برای اینکه بتوانید بیشتر اقلام مورد نیاز برای پیک نیک را کنار هم نگهداری کنید به یک سبد پیک نیک یا سبد گردش نیاز دارید. اما در هنگام خرید سبد پیک نیک سوالاتی مطرح می شود که بهتر است قبل از ثبت خرید خود به صورت آنلاین و یا خرید حضوری جواب آنها را بدانید. برای اینکه سریعتر به جواب سوال خود برسید بروی لینک های زیر کلیک کنید.

مقایسه متریال های متفاوت سبد پیک نیک ها

به چه نکاتی در هنگام خرید سبد پیک نیک توجه کنیم

بهترین مارک سبد پیک نیک پلاستیکی 

جدیدترین سبد پیک نیک پلاستیکی لیمون

 

مقایسه متریال های متفاوت سبد پیک نیک ها

امروزه سبدهای پیک نیک را از متریال های متفاوتی مانند پارچه ، حصیر و پلاستیک تولید می کنند تا افراد برحسب سلیقه و نیاز خود بهترین متریال را انتخاب کنند. البته هر یک از آنها دارای معایب و مزایای می باشد که در ادامه آنها را مطرح می کنیم.

سبد پیک نیک حصیری 

سبدهای حصیری را معمولا از نخل های خرما، ساقه های برنج و مواد طبیعی دیگر تولید می کنند به همین دلیل محدود به رنگ های  قهوه ای ، کرم و سفید می باشند . برای اینکه سبد پیک نیک های حصیری دارای دوام و استحکام بهتری باشند، حتما به نوع بافت آنها توجه کنید زیرا اگر دارای بافت شلی باشند در صورتی که آن را پر کنید و یا ضربه خفیفی به آن وارد شود دچار ترک و شکستگی می شود. یکی از مشکلاتی که سبدهای حصیری دارند این است که اگر کیفیت خوبی نداشته باشند دارای لبه های تیز و برنده می باشند که باعث آسیب رسیدن به دست ها و حتی ایجاد خط و خش بروی محتویات داخل سبد می شود البته ناگفته نماند که در برخی از سبدهای حصیری قسمت داخلی و لبه های آن را با پارچه پوشانده اند که علاوه بر ایمنی باعث زیباتر شدن این نوع سبدها شده است. به صورت کلی بهترین نوع سبد پیک نیک های حصیری آن است که علاوه بر بافت خوب در اسکلت بندی آن از فلز استفاده شده باشد تا دوام بیشتری داشته باشد. برای خرید این نوع سبد بروی این لینک کلیک کنید. 

  برای خرید این محصول کلیک کنید  

سبد پیک نیک پارچه ای 

مهم ترین مزیت سبد پیک نیک های پارچه ای در قابلیت تاشو بدون آن است که باعث می شود در صورت بلااستفاده بودن فضای کمی از ماشین یا خانه را اشغال کند. بهترین پارچه برای این نوع از سبدها نوع برزنتی آن می باشد که تمیز کردن آن آسان تر می باشد و همچنین آب به آسانی به الیاف آن نفوذ نمی کند و دچار تغییر رنگ نیز نمی شود. با همه این مزایا سبد پیک نیک های پارچه ای در صورتی که ضربه ای به آنها وارد شود باعث له شدن ساندویچ ها، ریختن و مخلوط شدن محتویات داخل سبد می شوند.

سبد پیک نیک پلاستیکی 

سبد پیک نیک های پلاستیکی به دلیل رنگ بندی های متنوع، وزن سبک و همچنین استحکام بالا مورد استقبال مردم قرار گرفته اند. کاربردی بودن سبد های پیک نیک پلاستیکی و شکل مستطیلی این سبد نه تنها فضای زیادی را برای نگهداری اقلام در سفر فراهم می کند بلکه سبب شده تا یک انتخاب ایده آل برای نظم دادن به اسباب بازی ها ، لباس ها و سایر وسایل متفرقه در خانه شما باشد. همچنین می توانید از این سبد ها به عنوان سبد خرید و یا برای حمل و جابه جایی حیوانات خانگی استفاده کنید چرا که دارای منافذ زیادی برای جریان هوا می باشد. مزیت دیگر سبد پیک نیک های پلاستیکی در شستشوی راحت تر است و بر خلاف سبد پیک نیک های حصیری به مراقبت و توجه کمتری در هنگام حمل و جابه جایی دارند.

نکاتی که در هنگام خرید سبد پیک نیک توجه کنید

با توجه به توضیحات فوق بعد از اینکه جنس سبد پیک نیک دلخواه خود را انتخاب کردید ضروری است نکات زیر را نیز مدنظر داشته باشید.  

ابعاد: قطعا هر چقدر سبد پیک نیک بزرگتر باشد وسایل و تجهیزات بیشتری را می شود با خود همراه داشته باشید. اما باید به این توجه کنید که سبد با ابعاد خیلی بزرگ فضای زیادی از ماشین را اشغال می کند و همچنین حمل و جابه جایی آن سخت تر می باشد بنابراین بهتر است که متناسب با تعداد اعضای خانواده سبد پیک نیک را تهیه کنید. 

نوع درب: سبدهای پیک نیک در مدل های بدون درب ، یک درب و دو درب تولید می شوند. که سبدهای درب دار از نشست گردو غبار و آلودگی ها  بروی محتویات سبد جلوگیری می کنند و همچنین اگر سطح فوقانی صافی داشته باشند می توانید از آنها به عنوان میز در مسافرت استفاده کنید. البته توجه داشته باشید دربهای قفل دار بهتر هستند زیرا در صورتی که سبد واژگون شود از ریختن و پراکنده شدن محتویات داخل سبد جلوگیری می کنند. 

 برای خرید این محصول کلیک کنید 

 

دسته حمل : قطعا دوست دارید که وقتی سبد را حمل یا جابه جا می کنید کمترین فشار به دست ها و کمر وارد شود. برای رسیدن به این هدف شما باید به دسته حمل سبد پیک نیک توجه کنید. برخی از سبدها فقط یک دسته دارند که باید به ضخامت آنها توجه کنید تا در صورت پر بودن سبد به راحتی شکسته و یا جدا نشود. بهترین نوع سبدهای پیک دارای 2 دسته حمل می باشد که باعث می شود وزن سبد به صورت یکسان پراکنده شوند. همچنین توجه کنید که دسته به صورت ارگونومیک طراحی شده باشد یعنی در وسط دسته یک قسمت برای قرار گیری انگشت ها دست تعبیه شده باشد زیرا مانع از لیز خوردن دست و اعمال فشار زیاد به انگشتها می شوند.

طراحی بدنه : معمولا بدنه و درب سبدهای پیک نیک های حصیری و پلاستیکی دارای منافذ زیادی هستند تا جریان هوا درون سبد گردش داشته باشد. برخی از شرکت ها این حفره ها را به صورت طرح گل، بامبو و بافت بروی بدنه سبد پیک نیک ایجاد می کنند تا نما و ظاهر سبدها با یکدیگر متفاوت باشند. البته شرکت لیمون ظرف های فریزری با گنجایش های 14 و 10.5 لیتر  تولید کرده اند که  می توانید از آنها به عنوان سبد پیک نیک استفاده کنید. بروی بدنه این نوع از سبد پیک نیک ها هیچ گونه منافذی وجود ندارد و درب آن علاوه بر چهار قفل دارای نوار سیلیکونی می باشد که نه تنها از ورود گردو غبار بلکه از نشت مایعات به بیرون از سبد جلوگیری می کند.

 برای خرید این محصول کلیک کنید 

بهترین مارک سبد پیک نیک پلاستیکی 

با توجه به توضیحات فوق به این نتیجه رسیدیم که سبدهای پیک نیک بهتر است از جنس پلاستیک ، دربدار و دارای 2 دسته حمل باشد اما وقتی به بازار فروش سر می زنید و یا در فضای مجازی سرچ می کنید متوجه می شوید که حتی سبدهای پیک نیک پلاستیکی نیز دارای تنوع بسیار زیادی است که تشخیص کیفیت آنها به آسانی نیست. در چنین شرایطی فقط با شناخت برندهای معتبر می توانید با خیالی آسوده خرید کنید. شرکت های تولید کننده محصولات پلاستیکی بسیار زیادی وجود دارند که در این بین برندهای لیمون و یزدگل در طی این سالها اثبات کرده اند که بهترین متریال را برای محصولات خود استفاده می کنند و توانسته اند رضایت مشتریان زیادی را جلب کنند. 

 برای خرید این محصول کلیک کنید 

جدیدترین سبد پیک نیک پلاستیکی لیمون

برخی از شرکت ها مانند لیمون برای اینکه لازم نباشد اقلام ضروری پیک نیک را به صورت تکی خریداری کنید درون سبد پیک نیک ها ظرف های مانند بشقاب پلو، بشقاب خورشت خوری ، پیش دستی، لیوان، سبد نان و سبزی ، نمکدان ، کف گیر ، ملاقه و بسیاری از موارد دیگر را قرار داده اند و به عنوان سرویس های مسافرتی به بازار عرضه کرده اند، که جنس تمام اقلام آنها پلاستیک با کیفیت می باشد تا وزن نهایی سرویس مسافرتی کمتر و جابه جایی آنها راحت تر باشد. در قیمت این نوع از سبد پیک نیک ها یا سرویس های مسافرتی تعداد اقلام یا تعداد پارچه های درون آنها تاثیر بسزایی دارد. برای خرید این نوع از سبد پیک نیک ها بروی این لینک کلیک کنید.

سخن پایانی 

به طور کلی اگر تازه عروس هستید و می خواهید بیشتر اقلام مورد نیاز پیک نیک را به صورت یکجا خرید کنید و یا از ظرفهای ناهماهنگ مسافرتان خسته شده اید، بهترین انتخاب سرویس های مسافرتی چند نفره می باشد زیرا شامل بیشتر اقلام می باشند و همچنین دارای باکس مخصوص می باشند. اما اگر نه قبلا وسایل را به صورت تکی و در طی زمان های مختلف خریداری کرده اید خریدن  تنها یک سبد پیک نیک برای شما کفایت می کند که اگر مسیر پیک نیک به نحوی هست که ماشین را می توانید نزدیک های محل اطراق پارک کنید و نمی خواهید لوازم زیادی را با خود حمل کنید سبدهای پیک نیک حصیری گزینه مناسبی می باشند البته که در این بین سبد پیک نیک های پلاستیکی نیاز به مراقبت کمتری دارند و به راحتی شکسته نمی شوند. 

ارسال دیدگاه

    هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.