معرفی بهترین مارک بند رخت تاشو آپارتمانی

معرفی بهترین مارک بند رخت تاشو آپارتمانی

 

در دنیای مدرن امروزی، ما به اندازه کافی خوش شانس هستیم زیرا لوازم و امکاناتی داریم که مطمئناً زندگی ما را بسیار آسان تر و کارآمدتر کرده اند، به خصوص وقتی صحبت از کارهای خانه مانند شستن لباس های کثیف می شود. بله، داشتن یک خشک کن لباس البته راحت تر است! به خصوص اگر خانواده پرجمعیتی دارید، یا حتی اگر به تنهایی زندگی می‌کنید، زیرا افراد دوست ندارند زمانی که فقط می‌توانند با فشار یک دکمه لباس ها را خشک کنند، ساعاتی از روز را به آویزان کردن لباس‌ها بروی بند رخت ها بگذرانند. با این حال، به دلایل متعددی که در ادامه گفته خواهد شد، وجود یک بند رخت تاشو برای هر خانه ای ضروری است. برای دسترسی راحت تر به مطالب مقاله بروی لینک های زیر کلیک کنید. 

انواع روش های خشک کردن لباس ها 

7 دلیل برای خرید بند رخت تاشوی آپارتمانی

نکاتی که هنگام انتخاب بند رخت تاشو باید در نظر گرفت 

بهترین مارک بند رخت تاشوی آپارتمانی 

انواع روش های خشک کردن لباس ها

برای اینکه به اهمیت وجود بند رخت تاشو آپارتمانی پی ببریم، بهتر است روش های مختلف خشک کردن لباس را با هم مقایسه کنیم تا ضرورت خرید بند رخت تاشو را به صورت کامل درک کنیم.

خشک کردن بروی طناب : در گذشته خانه ها دارای حیاط ها و حتی حیاط خلوت های بودند که فضاها باز تقریبا بزرگی داشتند که بیشتر خانواده میخ های بروی دیوارهای حیاط نصب می کردند و فاصله بین آنها را با طناب های پلاستیکی یا نخی پر می کردند تا لباس ها را بروی طناب پهن کنند. این روش نه تنها به فضای باز بزرگی نیاز دارد بلکه باعث ایجاد رد طناب بروی لباس ها می شد و همچنین در صورتی که آب و هوا تغییر کند و باران ببارد باید خیلی سریع لباس های خیس را جمع کنید و سر گردان از این باشید که آنها را کجا قرار بدهید. البته برخی از افراد که در آپارتمان زندگی می کنند طناب را در قسمت تراس نصب می کنند که این کار فضای تراس را بهم ریخته و بی نظم می کند.

خشک کردن بروی شوفاژ : به دلیل اینکه شوفاژها همیشه گرمای مناسبی دارند و سرعت خشک کردن لباس ها را بیشتر می کنند، برخی از افراد ترجیح می دهند لباس ها را بروی شوفاژ خشک کنند. اما از معایب این شیوه می توان به اینکه شوفاژها فقط در فصل زمستان روشن می باشند و همچنین بروی ابعاد کوچک آنها تعداد کمی لباس جای می گیرند بنابراین این شیوه کاربرد چندانی ندارد. 

خشک کن ماشین لباس شویی : ماشین لباسشویی ها هر روز به امکانات جدیدتر مجهز می شوند که از جمله آنها خشک کن ها می باشند که با حرکت دورانی آب لباس ها را می چکاند، استفاده از این تکنولوژی قطعا راحت ترین و سریعترین روش ممکن می باشد. اما قطعا شما هم از فروشنده های لباس شنیده اید که تا حد امکان لباس را داخل خشک کن نیندازید زیرا اینکار باعث می شود کیفیت تار و پود لباس از بین برود و لباس شما زودتر کهنه شود. این نکته را هم در نظر بگیرید که خشک کن ها لباس ها را به صورت کامل خشک نمی کنند و باید لباس ها برای مدت کوتاهی در فضای باز آویزان کنید. این روش برای زمان های که برق قطع می باشد هم کاربردی نیست. 

7 دلیل برای خرید بند رخت تاشو 

با توجه به مقایسه روش های خشک کردن لباس، حتما شما هم به این نتیجه رسیده اید که بند رخت های تاشوی آپارتمانی یک وسیله ضروری و بسیار کاربرد در منزل می باشد.

  1.  برخلاف ماشین لباسشویی ها هیچ صدایی تولید نمی کند بنابراین مزاحمتی برای اطرافیان ایجاد نمی شود.
  2.  باعث دوام و ماندگاری بیشتر لباس ها می شود
  3.  در تمام فصول سال می توانید از آنها استفاده کنید زیرا خیلی راحت می توانید آن را حمل و جابه جا کنید و در یک مکان مناسب قرار دهید.
  4.  به دلیل اینکه در ساخت بند رخت های تاشو از لوله ها یا میله ها استفاده شده است و دارای سطحی صاف و صیقلی می باشند بنابراین ردی بروی لباس ها باقی نمی ماند و احتیاج به اتوکشی را کمتر می کند.
  5.  قابلیت تاشو بودن این بند رخت های آپارتمانی باعث می شود تا در صورت بلااستفاده بودن آن را جمع کنید و زیر تخت ، کابینت و یا گوشه ها و کناره ها ماشین لباسشویی قرار بدهید. بنابراین فضای نگهداری کمی این بند رخت ها لازم دارند.
  6. بند رخت ها دارای تنوع زیادی می باشد که برخی از آنها را باید بروی دیوار و یا سقف رخت کن نصب کرد که به یکسری تجهیزات نیاز دارند اما بند رخت تاشو بدون نیاز به نصب و یا ابزار خاصی برای مونتاژ خیلی راحت قابل استفاده است. 
  7. همان طور که گفته شد بند رخت های تاشو محدود به یک مکان خاص نیست و شما می توانید آن را در اتاق خواب ، حمام ، تراس و یا هر جای قرار دهید. بنابراین قابلیت جا به جایی این محصول نیز یکی از مزیت های مهم آن می باشد. 
 برای خرید بند رخت طلایی ریور کلیک کنید 

 

نکاتی که هنگام انتخاب بند رخت تاشو باید در نظر بگیرید

هیچ فرقی نمی کند که در یک آپارتمان کوچک و یا در یک خانه ویلایی زندگی می کنید ، لطفا وقت بگذارید و قبل و هنگام خرید بند رخت تاشو توصیه های زیرا را در نظر بگیرید تا یک تجربه عالی از خرید اینترنتی بند رخت تاشو داشته باشید. 

فضا و مکان : درست است که بند رخت های تاشو قابلیت جا به جایی را دارند و می توانید آن را در هر جا و مکانی قرار دهید، اما بهتر است مکانی را که معمولا می خواهید بند رخت را آنجا قرار دهید را قبل از خرید مشخص کنید و حتی این را هم در نظر بگیرید که اطراف بند رخت فضای مناسبی برای حرکت و چرخش شما وجود داشته باشد. زیرا بند رخت ها دارای ابعاد متفاوتی می باشند. سعی کنید بند رخت ها را در فاصله مناسبی از درخت ها و بوته های گل قرار دهید زیرا در چنین مکان های احتمال ورود مورچه ها، حشرات و نشستن گرد و غبار برگ درختان بروی لباس ها بیشتر است. به صورت کلی به دنبال مکانی باشید که گردش هوای خوبی دارد و لباس ها در آنجا به مدت طولانی در معرض مستقیم نورآفتاب قرار نمی گیرند. خشک کردن لباسها در اتاق خواب و یا اتاق نشمین قطعا باعث افزایش رطوبت هوا می شوند بنابراین سعی کنید بند رخت را نزدیک پنجره نیمه باز قرار دهید. از قرار دادن بند رخت آپارتمانی در حمام خودداری کنید زیرا حمام یک محیط مرطوب می باشد که نه تنها خشک شدن لباس ها را زمان بر می کند بلکه ممکن است بوی محیط حمام جذب لباس ها شوند و خیلی خوشایند نباشد. 

بار شستشو : فاکتور بسیار مهمی که باید در نظر گرفت بار شستشو می باشد که اگر به سوالاتی مانند میانگین لباس های که می شورید ؟ و یا هر چند وقت یک بار لباسشویی را روشن می کنید ؟ پاسخ دهید به تعیین نوع بند رختی که به بهترین وجه با نیازهای شما مطابقت دارد، کمک بسیاری می کند. اگر خانواده کوچکی دارید به این معنی نیست که به اندازه یک خانواده پر جمعیت شستشو نمی کنید. فقط به یاد داشته باشید که هر چقدر بند رخت بزرگتر باشد تعداد لباس های بیشتری را می توانید بروی آن آویزان کنید.

متریال ضد زنگ : بند رخت های تاشو باید از جنسی ساخته شده باشند که دچار زنگ زدگی و خوردگی نشوند زیرا اجزای بند رخت مدام در مجاورت لباس های خیس و مرطوب می باشند. تمام بند رخت های تاشوی که در فروشگاه لوکس پلاست مجود می باشند از متریال های استیل و آلومینیوم ضد زنگ ساخته شده اند که دارای استحکام و مقاومت بالایی می باشند. اطمینان از فرآیندی آبکاری ضد زنگ این بند رخت ها باعث شده تا خود فروشگاه لوکس پلاست بند رخت های تاشو را به مدت 10 سال ضمانت کند. بنابراین در صورت مشاهده زنگ زدگی خیلی راحت می توانید کالا را مرجوع کنید. 

تعداد طبقات یا تعداد بخش ها : بند رخت های تاشو دارای تعداد بخش ها مختلفی هستند که قابلیت جمع شدن دارند مثلا بعضی از بند رخت ها شامل 4 تکه جمع شونده می باشند که بخش های بزرگ با میله های طویل برای آویزان کردن لباس های بلند، ملحفه و پرده ها کاربرد دارند و بخش های کوچک برای لباس های زیر ، جوراب ها و موارد دیگر استفاده می شود. البته نوع متداول بند رخت های تاشو به صورت 2 طبقه طراحی شده است که طبقه اول آن شامل دو تکه یا بخش بزرگ و یک دست می باشند و طبقه دوم یک فضای کوچک تر برای آویزان کردن در اختیار شما قرار می دهد. 

پد ضد لغزش : برای اینکه بند رخت های استیل و آلومینومی بروی سطوح سرامیکی و کاشی سر یا لیز نخورند، بهتر است که پایه ها بند رخت دارای پد های پلاستیکی ضد لغزش باشند. 

 برای خرید بند رخت ریور کلیک کنید 

بهترین مارک بند رخت تاشو 

برای خیلی از افراد برند یا مارک محصول مهم است تا با خیال آسوده تری کالا را خریداری کنند. اگر برند بند رخت های آپارتمانی نیز برای شما اهمیت دارد تا از کیفیت متریال و ضد زنگ بودن آنها مطمئن باشید می توان به بند رخت های تاشوی یونیک و ریور اشاره کرد که از بهترین متریال در تولیدات خود استفاده می کنند و در رتبه های بعدی برند های تستا و بی ام دی وجود دارد. البته همان طور که گفته شد فروشگاه لوکس پلاست به شخصه تمام بند رخت های موجود در سایت خود را به مدت 10 سال از بابت ضد زنگ بودن آنها تضمین می کند. 

 برای خرید بند رخت تاشوی آپارتمانی کلیک کنید 

 

سخن پایانی 
برای رهایی از چروک ها و خط طناب های روی لباس ها بند رخت های تاشوی که از میله های صاف و استیل تشکیل شده اند، گزینه های مناسبی می باشند. بند رخت های آپارتمانی حداقل فضا را اشغال می کنند و به راحتی می توانید بعد از استفاده آنها را زیر کابینت و یا کناره های ماشین لباسشویی قرار دهید در نتیجه اتاق رخت شویی شما خیلی بی نظم دیده نمی شود. بند رخت های تاشو در تمام فصول قابل استفاده است زیرا قابلیت جا به جایی دارد و محدود به یک مکان خاص نمی باشند.

برای مشاهده تمام بند رخت های آپارتمانی تاشوی موجود در فروشگاه لوکس پلاست بروی این لینک کلیک کنید.  
 

ارسال دیدگاه

    هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.