راهنمای خرید ست سرویس بهداشتی و روشویی 

راهنمای خرید ست سرویس بهداشتی و روشویی 

 

در دنیای امروز تغییرات زیادی در طراحی و ابعاد ساختمان ها ایجاد شده است و به نوعی لایف استایل یا سبک زندگی امروزی به سمت خانه های آپارتمانی رفته است که چیدمان و نظم هر قسمت از آنها نشان دهنده سلیقه بانوی خانه می باشد. یکی از فضاهای مهم هر خانه ای سرویس بهداشتی آن می باشد که از دو بخش روشویی یا دستشویی و توالت تشکیل می شود که ضروری است به دکوراسیون و چیدمان وسایل مورد نیاز آن توجه ویژه کرد. وقتی صحبت از دکوراسیون سرویس های بهداشتی می شود بسیاری از افراد تصور می کنند باید فقط در خرید آینه، سینک روشوی، شیرآلات ، کابینت ها و کاشی های سرویس بهداشتی وسواس و دقت داشته باشند. در حالی که علاوه بر آنها برای حفظ بهداشت و نظم همیشگی این قسمت از خانه به یکسری از وسایل و نظم دهنده ها نیاز می باشد که در هنگام خرید آنها باید دقت لازم را داشته باشید. در ابتدا این مقاله درباره انواع ست های سرویس بهداشتی گفته شده است تا اطلاعات کافی کسب کنید و سپس نکات خرید آن را مطرح کرده ایم. برای دسترسی سریعتر به مطالب بروی لینک های زیر کلیک کنید.

انواع ست های سرویس بهداشتی 

نکاتی که قبل از خرید ست سرویس بهداشتی باید توجه کرد

نکاتی که در هنگام خرید ست های سرویس بهداشتی باید در نظر گرفت 

معرفی بهترین برند ست سرویس بهداشتی پلاستیکی 

 

انواع ست های سرویس بهداشتی از لحاظ محل قرارگیری

پک های سرویس بهداشتی علاوه بر اینکه از لحاظ متریال در دسته بندی های متفاوتی مانند ست های بهداشتی سرامیکی ، استیل و پلاستیکی تفکیک می شوند، در نحوه نصب و یا محل قرار گیری در 2 مدل روسینکی و دیواری نیز دسته بندی می شوند که هر کدام از این دو گروه دارای معایب و مزایای خاص خود می باشند که در ادامه ویژگی های هر مدل را مطرح می کنیم تا بتوانید بهترین و متناسب ترین ست سرویس بهداشتی را هم به صورت حضوری و هم اینترنتی خریداری کنید.  

  1- ست سرویس بهداشتی دیواری

از مزیت های اصلی، ست های بهداشتی دیواری به غیر قابل جا به جا شدن آنها و اینکه حداقل فضا یا مساحت را اشغال می کنند می توان اشاره کرد. به همین دلیل این نوع از ست های بهداشتی معمولا برای مکان های کوچک و یا عمومی مانند رستوران ها و کافی شاپ ها که مشتریان قبل از میل کردن غذاها و نوشیدنی ها نیاز به شستن دست دارند و یا در سرویس های بهداشتی اداره ها و دانشگاه ها بیشتر کاربرد دارند. 
اما در نظر داشته باشید که برای نصب اقلام این نوع از پک های سرویس بهداشتی بروی دیوار به ابزارهای مانند پیچ ، رول پلاک و مته نیاز دارید که مراحل نصب آن خیلی آسان نمی باشد و همچنین باعث سوراخ شدن کاشی ها و دیوارها می شوند. بنابراین اگر یک خانه یا مغازه اجاره ای دارید، بهتر است از خرید ست های بهداشتی دیواری خودداری کنید چرا که ممکن است تخریب ملک شما را مشمول جریمه کند. 

 برای خرید ست سرویس بهداشتی دیواری کلیک کنید 

 

  2- ست سرویس بهداشتی رومیزی یا روسینکی 

از متداول ترین ست های سرویس بهداشتی مدل روسینکی می باشد که علاوه بر جنس از لحاظ طراحی و ظاهر دارای تنوع زیادی می باشند بنابراین محدوده انتخاب شما گسترده تر و در عین حال آسان تر می باشد. اقلام ست های بهداشتی روسینکی را می توانید در اطراف روشویی و یا هر نقطه ای از کابینت که دسترسی را برای افراد آسان می کند، قرار دهید. 
بسیاری از شرکت های اقلام مورد نیاز و ضروری سرویس بهداشتی را هم به صورت تکی و هم به صورت پک های چند پارچه به بازار عرضه کرده اند که خرید ست ها سرویس بهداشتی نظم و هارمونی بیشتری به محیط می دهد و از میزان بهم ریختگی و آشفتگی آن می کاهد. اما برای اینکه از خرید پک ها یا ست های بهداشتی رضایت کامل داشته باشید باید چند نکته را قبل از خرید و چند فاکتور یا معیار را هنگام خرید مد نظر داشته باشید. 

 برای خرید ست سرویس بهداشتی روسینکی کلیک کنید 

 

نکات قبل از خرید ست سرویس بهداشتی 

مساحت سرویس بهداشتی : همان طور که گفته شد اگر مساحت سرویس بهداشتی منزلتان کوچک است بهتر است ست های بهداشتی دیواری را خریداری کنید تا از فضای آزاد دیوارها برای نظم دهی و چیدن وسایل بیشتر استفاده کنید. اگر هم مدل روسینکی را ترجیح می دهید سعی کنید سطل زباله و فرچه ای را که انتخاب می کنید سایز کوچک باشند.

طرح و رنگ کاشی ها : اگر رنگ و طرح بین اقلام ست های بهداشتی و کاشی ها یکسان و یا تقریبا شبیه به هم باشند، خطای دیدی ایجاد می شود که فضای سرویس بهداشتی را بزرگتر جلوه می دهد. مثلا اگر سرامیک ها طوسی با رگه ها یا هاله های سفید می باشد، ست سرویس بهداشتی طرح ماربل لیمون بهترین انتخاب می باشد زیرا اقلام آن علاوه بر رنگ طوسی-سفید بسیار شیک دارای نمای شبیه به سنگ مرمر می باشند. اما اگر تمایلی به یک رنگ بودن دکوراسیون و کاشی ها ندارید بهتر است از رنگ های مکمل و یا خنثی استفاده کنید . رنگ های مانند سفید، نقره ای و طوسی جزو رنگ های خنثی می باشند و رنگ های مانند مشکی - طلایی ، سفید - طلایی و طوسی - سفید رنگ های مکمل می باشند.

 برای خرید ست سرویس بهداشتی ماربل کلیک کنید 

 

مقدار بودجه : زمانی افراد از خرید خود رضایت کامل دارند که با بودجه تعیین شده یک محصول با کیفیت خریداری کرده باشند. البته قطعا شما هم ضرب المثل هر چقدر پول بدی همون قدر آش می خوری رو شنیده اید که از دیرباز در بین مردم رواج داشته است که تا حدودی منطقی می باشد. بنابراین بهتر است قبل از هر چیزی، میزان مبلغی را که می خواهید بابت خرید اینترنتی ست سرویس بهداشتی هزینه کنید را مشخص و در کارت بانکی که دارای رمز پویا می باشد را واریز و یا پس اندازه کنید تا روال ثبت سفارش سریع و آسان باشد.

نکات هنگام خرید ست های سرویس بهداشتی  

تعداد اقلام : وقتی کلمه های مانند پک ، ست و یا سرویس قبل از عنوان یک محصول آورده می شود یعنی شامل چند اقلام یا پارچه می باشد که از لحاظ رنگ و طراحی شبیه به یکدیگر می باشند. ست های سرویس بهداشتی از لحاظ تعداد اقلام یا تعداد پارچه ها با هم متفاوت می باشند مثلا برخی 5 پارچه و برخی دیگر 6 تکه و یا تعداد اقلام بیشتری شامل می شوند. به طور معمول در پک ها یا ست های سرویس بهداشتی سطل زباله ، فرچه ، جا مایعی ، جا مسواکی، جا دستمال رولی و جا صابونی موجود می باشند که البته ممکن است در برخی از ست های بهداشتی آیتم ها و یا محصولاتی قرار دهند که در پک دیگری وجود ندارد به طور مثال در ست سرویس بهداشتی نیلو جا حوله ای و استند لوازم آرایشی می باشد که در پک های سرویس بهداشتی لیمون وجود ندارند. 

 برای خرید ست سرویس بهداشتی لیمون کلیک کنید 

 

متریال ضد آب : به دلیل اینکه اقلام ست های سرویس بهداشتی در کنار و نزدیکی شیر آب چیده می شوند و گاهی ممکن است آب بروی آنها پخش شوند باید جنسی را انتخاب کنید که در مجاورت با آب و بخار آب دچار زنگ زدگی نشوند و از طرفی در صورت واژگونی و یا افتادن از ارتفاع به راحتی شکسته نشوند. ست های سرویس بهداشتی سرامیکی کاملا ضد آب و دارای ظاهری زیبا و خیره کننده می باشند اما بسیاری از افراد به دلیل قیمت بالا، وزن سنگین و شکننده بودن اقلام از خرید آنها اجتناب می کنند. ست های سرویس بهداشتی تمام استیل اگر مراحل آبکاری آنها همانند شیرآلات ها با مواد ضدزنگ به درستی انجام شده باشند، استحکام بالایی دارند. اما فراموش نکنید که خشک شدن قطره ها آب و ایجاد لکه بروی اقلام استیل شما را مجبور می کند مدام آنها را با دستمال خشک کنید. امروزه با بهره گیری از تکنولوژی ست های سرویس بهداشتی پلاستیکی از لحاظ زیبایی و طراحی های جذاب با ست های سرامیکی برابری می کنند و این رقابت تا حدی پیش رفته است که با چشم قابل تشخیص نمی باشند و فقط با لمس کردن کالا متوجه تفاوت جنس آنها می شود. جابه جایی و حمل ست های بهداشتی پلاستیکی راحتتر می باشد زیرا وزن سبکتری دارند و همچنین در برابر آب و مواد شوینده ها مقام بوده بنابراین برای سالهای متمادی ظاهر زیبایی خود را حفظ می کنند. 

اندازه و گنجایش : اندازه و گنجایش اقلام یک ست سرویس بهداشتی ممکن است با یکدیگر فرق داشته باشند، بنابراین اگر جزو خانواده های بزرگ محسوب می شود قطعا میزان مایع دستشویی که اعضای خانواده شما مصرف می کنند نسبت به بقیه خانواده ها فرق می کند این موضوع درباره مقدار زباله های تولید شده نیز صدق می کند. پس در هنگام خرید اینترنتی ست های سرویس بهداشتی به حجم سطل زباله که با لیتر مشخص می شود و همچنین ظرفیت جا مایعی که با واحد میلی لیتر درج می شود ، توجه و دقت داشته باشید. اگر جا مایعی و سطل زباله کوچک خریداری کنید مجبور می شوید جا مایعی را زود به زود پر کنید و همچنین سطل زباله را در طی یک روز چند بار تخلیه کنید. 

جدیدترین و شیک ترین ست سرویس بهداشتی پلاستیکی 

اگر می خواهید یک فضای مدرن و شیکی برای سرویس بهداشتی منزلتان ایجاد کنید پیشنهاد فروشگاه لوکس پلاست به شما ست سرویس بهداشتی کلاسیک طرح ماربل لیمون می باشد زیرا اقلام این ست برخلاف سایر پک های سرویس بهداشتی به صورت چهارگوش طراحی شده اند و همچنین رنگ پس زمینه مشکی با رگه های طلایی و یا سفید جزو ترکیب های پر طرفدار دکوراسیون های مدرن می باشند. برند لیمون یکی از معتبرترین مارک های محصولات و لوازم پلاستیکی در ایران می باشد که نه تنها کیفیت محصولات آن سبب جذب رضایت مشتری شده است بلکه طراحی های شیک و متنوع آن سعی کرده تا تمام سلیقه ها را پوشش دهد. 

 برای خرید ست سرویس بهداشتی ماربل کلیک کنید 

سخن پایانی 

قرار دادن مایع دستشویی یا دستمال کاغذی با بسته بندی کارخانه در فضای سرویس بهداشتی تمام هزینه های را که بابت دکوراسیون این بخش از منزل انجام داده اید را نابود می کند. بنابراین بهتر است لوازمی مانند جا مایعی ، جا مسواکی، جا صابونی و جا دستمال کاغذی که در اطراف روشویی قرار می دهید را با وسواس بیشتری و به صورت ست های سرویس بهداشتی خریداری کنید، زیرا اعضای خانواده برای رعایت نکات بهداشتی و نظافت شخصی زمان زیادی را در آنجا صرف می کنند بنابراین هر چقدر چیدمان و نظم ست های سرویس بهداشتی بیشتر باشد از حضور در آنجا حس ناخوشایندی نخواهند داشت. 

برای مشاهده تمام ست های سرویس بهداشتی موجود در فروشگاه لوکس پلاست لطفا بروی این لینک کلیک کنید.

ارسال دیدگاه

    هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.